عشق واقعی..

پناه غم

پسر بچه ای به دخترک گفت:دوستت دارم..

 

                                                دخترک گفت:مثل آدم بزرگا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

                                                      پسر جواب داد: نه!راس راسکی!!!!!



نظرات شما عزیزان:

✘♡√ مـכּ یـــڪ נخـُـتَرҐ √♡✘
ساعت20:16---12 مهر 1393
امشب

هنگام شانه زدن موهایم

جای خالی دستت را در میان موج موهای رها شده ام حس کردم

آینه هم از دوری ات بی تاب بود

و شانه در دستم میلزید و دلتنگ گرمای دست تو بود

امشب

من بودم

ولی

گرمای آغوش تو نبود

کی حسش میکنم نمیدانم

شاید هرگز

شاید...


رزسیاه
ساعت16:26---18 شهريور 1393
وبت عالیه عزیزم

علیرضا
ساعت23:25---15 شهريور 1393
انوثت این بچه ها چندسالشون بوده؟ خخخخخخخ راست گفته میگن حرف قرص از بچه بپرس همینه ها .

mohammad
ساعت23:20---15 شهريور 1393
وبت خوبه... اما بیشتر تلاش کن .امیدوارم بهتر هم بشه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 15 شهريور 1393برچسب:,ساعت22:26توسط پناه غم | |